Ofte stillede spørgsmål

Her kan du finde svar på en række spørgsmål, som andre har stillet på AURA Shoppen. Har du andre spørgsmål til os, er du altid velkommen til at kontakte os på chatten eller ved at ringe eller skrive til vores kundeservice.
 
Spørgsmål til finansiering af varekøb
Kan jeg finansiere mit køb, hvis jeg ikke allerede har en elaftale hos AURA El-handel?
Når du vælger at afbetale rentefrit over din elaftale, udskifter vi med din accept din nuværende elaftale med AURA FastEl, som er den mest populære elaftale blandt AURA El-handels mere end 70.000 kunder og sikrer dig en fast lav pris på dit strømforbrug. Her her kan du finde fordele og priser ved AURA FastEl.
 
Hvordan finansierer jeg mit mit køb, hvis jeg allerede har en elaftale hos AURA El-handel?
Hvis du allerede har en aftale om AURA FastEl, fortsætter du narturligvis blot med din nuværende aftale. Hvis du er i tvivl om, du allerede har AURA FastEl, så sidder vores kundeservice klar til at hjælpe dig.
 
Hvad koster det at finansiere mit køb over min elregning?
Din finansiering er rente- og gebyrfri. Du betaler 0 kr. i rente, 0 kr. oprettelse og 0 kr. i gebyrer. Du betaler de første 15% af dit samlede købsbeløb i udbetaling og resten af beløbet kan du afbetale i op til 72 måneder.
 
Hvor lang en løbetid kan jeg vælge?
I varekurven kan du nemt skræddersy din finansiering, så den passer netop til dig. I varekurven kan du frit vælge en løbetid fra 12 til 72 måneder. 
 
Skal jeg lægge en udbetaling?
Ja, i varekurven du vælger selv nemt, hvor meget du vil lægge i udbetaling. Minimum 15% og maksimum 50%.
 
Hvor meget kan jeg finansiere over min elregning?
Du kan finansiere samlet køb op til 40.000 kr.
 
Hvor meget skal jeg købe for at kunne finansiere over min elregning?
For at kunne finansiere skal du købe for samlet beløb på minimum 2.000 kr.
 
Kan jeg købe flere gange over den samme elregning?
Ja, du kan finansiere flere køb på den samme elregning. Har du finansiering i forvejen, kan du maksimalt købe så du samlet har 40.000 kr. på din elregning. 
 
Kan jeg indfri min aftale om finansiering?
Ja, du kan til en hver tid indfri din finansiering uden ekstra omkostninger. Kontakt blot vores kundeservice for at aftale nærmere.
 
Må man være registreret i RKI og Debitor Registret hvis man finansiere et køb over elregningen?
Nej. I det tilfælde henviser vi til kontant betaling.
 
Spørgsmål til kontant køb
Kan jeg betale kontant?
Ja, vi tager imod de mest gængse kreditkort. Der tages ikke gebyr ved betaling på AURA Shoppen.
 
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra AURA Shoppen. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
 
Spørgsmål til bestilling
Hvordan bestiller man?
Læg varen i kurven og følg ordreprocessen. Har du problemer eller er i tvivl, så kontakt os på chatten, mail eller telefon. Så hjælper vi hurtigst muligt med at gennemføre din ordre. Se kontaktoplysninger og åbningstider på vores kundeservice.
 
Kan jeg bestille produkter over telefonen?
Ja, du er altid velkommen til ringe til os eller skrive på mail eller chat. Så hjælper vi dig igennem bestillingsforløbet på AURA Shoppen. Se kontaktoplysninger og åbningstider på vores kundeservice.
 
Spørgsmål til levering
Er levering gratis?
Ja, på AURA Shoppen tilbyder vi fri fragt til kantsten på alle ordrer.
 
Kan jeg få installeret mine hvidevarer?
Ja, det kan tilvælges mod betaling. Se tilvalg og priser på service ydelser.
 
Hvis jeg vælger installation, kommer det med på finansieringsaftalen?
Ja, det samlede beløb på køb og service ydelser indkluderes i din finansieringsaftale.
 
Spørgsmål til produkter
Hvilke produkter kan man købe på AURA Shoppen?
På AURA Shoppen finder du udvalgte varer indenfor hvidevarer, TV & HIFI, computer & IT, husholdning og personlig pleje.
 
Kan AURA Shoppen skaffe et produkt som ikke er i webshoppen?
Ja, skriv på chatten eller kontakt vores kundeservice, så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.
 
Har AURA en fysisk butik, hvor man kan se varen inden bestilling?
Desværre, AURA Shoppen er 100 % online, hvilket hjælper os med at holde priserne nede.
 
Spørgsmål til reklamation
Mit produkt, som er købt på AURA shoppen, er gået i stykker. Hvad skal jeg gøre?
Du har ifølge dansk købelov 2 års reklamationsret.
Hvis produktet er under 6 mdr. formodes det at der er tale om fabriksfejl.
Hvis produktet er over 6 mdr. gammel, har du som kunde bevisbyrden. Det vil sige at du skal bevise at fejlen var til stede fra nyt.
Læs mere om reklamation.
 
Der står, at mit produkt kommer med garanti. Hvad betyder det?
Producenten af dit produkt kan give garanti på produktet, så bliver bedre stillet end den danske købelov.
Ønsker du at gøre brug af producentens garanti, skal du kontakte producentens kundeservice.
 
4 års garanti på udvalgte produkter
På AURA Shoppen har vi har gjort en dyd ud af at tilbyde dig høj kvalitet i vores varesortiment. Derfor tilbyder vi 4 års garanti på udvalgte produkter. 4 års garanti koster ikke ekstra.
Gå til kurv